Strokovna pomoč pri posredovanju prodaje nepremičnine
Izbira nepremičninskega agenta ne sme biti naključna. Strokovno znanje, motiviranost, izkušnje in mnoge druge lastnosti in vrline, morajo prevesiti jeziček na tehtnici pri izbiri posrednika. Več kot logično je, da je prodaja nepremičnine ena večjih, za mnoge celo edina in največja finančna transakcija v življenju.
Od dobrega nepremičninske posrednika lahko pričakujemo:
1. Pomoč pri cenitvi in določitvi pravilne prodajne cene nepremičnine.
2. Nasvete in napotke o tem, kako pripraviti nepremičnino za prodajo.
3. Pomoč pri pridobivanju prodajnih listin.
4. Priporočila, kako pripraviti nepremičnino za oglede potencialnih kupcev.
5. Pomoč pri pogajanjih.
6. Svetovanje pri sklenitvi prodajne pogodbe.
V čem smo boljši od konkurence?
1. Znamo pozorno poslušati in razumeti želje in pričakovanja lastnika nepremičnine.
2. Natančno znamo oceniti, kdo so ciljni kupci vaše nepremičnine. Potem pa celotno
prodajno promocijo prilagodimo temu.
3. Kupce iščemo z inovativnimi marketinškimi prijemi.
4. Naše partnerje redno obveščamo o poteku prodajnih aktivnosti.
Ne želite si povprečnega nepremičninskega posrednika. Zahtevajte posrednika, ki bo odstopal od drugih na vseh najpomembnejših področjih.
Seveda ima vsak človek svoje zahteve. Nepremičninski posrednik, s katerim želite sodelovati, bi moral imeti vse spodaj naštete lastnosti:
1. Biti lojalen, pošten in vreden zaupanja,zastopati mora tako interese prodajalaca kot kupca.
2. Odločen in vztrajen in odličen pogajalec.
3. Dosegljiv osebno, po telefonu in e-mailu.
4. Prijazen in ustrežljiv (v nasprotju z agenti, ki nenehno vršijo pritisk).
5. Analitičen, razumen in preudaren.
6. Pripravljen prilagoditi se vašemu urniku in urniku potencialnih kupcev izven delovnega časa.
7. Sposoben ohraniti vedrino in prisebnost tudi v bolj stresnih situacijah.
Posebej pomembno je takojšnje in sprotno obveščanje naročnika o vseh pomembnih okoliščinah za prodajo oz. nakup nepremičnine.
Zato se dobro pozanimajte, ali ima podjetje vzpostavljen sistem obveščanja. Potrebujete redne in točne informacije vsaj o naslednjem ...
- statistiki spletnih ogledov in kontaktov
- telefonskih poizvedovanjih potencialnih kupcev
- opravljenih ogledih nepremičnine
- odzivih in komentarjih potencialnih kupcev
- o drugih tekočih operativnih aktivnostih.
Glede obveščanja je slišati največ pritožb čez nepremičninske posrednike. V primeru, da boste dobili občutek, da vas nepremičninski posrednik ne obvešča, si poiščite drugega posrednika.